کد خبر: 1231398
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
مازندران استان پرافتخاری است و همیشه در صدر کشور در بحث افتخارآفرینی است و در بحث رسانه و روابط عمومی هم جزو بهترین‌های کشور است. 

جوان آنلاین: ۲۱ پروژه ورزشی بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مازندران وجود دارد که تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند. 
علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم تقدیر از روابط عمومی‌های ورزش و جوانان با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: تلاش‌ها، زحمات و اقدامات بزرگ رئیس‌جمهور شهید پس از شهادت ایشان بیشتر منتشر شد. وی ادامه داد: اعتبارات خوبی برای پروژه‌ها در نظر گرفته شده که در سفر اخیر شهید جمهور ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه سالن ورزشی جویبار اختصاص یافته است و ما هر ۱۵ روز یک افتتاحیه پروژه ورزشی خواهیم داشت. رجبی تأکید کرد: تا دهه مبارک فجر، ۲۱ پروژه ورزشی را که بیش از ۵۰درصد پیشرفت دارند به بهره‌برداری خواهیم رساند. 
معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در جمع فعالان حوزه روابط عمومی ورزش و جوانان اظهار داشت: روابط عمومی نقش تأثیرگذاری در پیشرفت یک دستگاه دارد و این موضوع در ورزش پررنگ‌تر خواهد بود. حسین دلیری افزود: مازندران استان پرافتخاری است و همیشه در صدر کشور در بحث افتخارآفرینی است و در بحث رسانه و روابط عمومی هم جزو بهترین‌های کشور است. 
وی بیان داشت: روابط عمومی‌ها نگاه مسئولانه به تمام موضوعات داشته و نقش تأثیرگذاری در پیشرفت ورزش دارند. در ادامه برنامه، حجت‌الله یوسفی معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: روابط‌عمومی‌ها عملکرد مسئولان و دولت را به نمایش می‌گذارند و پلی بین مردم و مسئولان هستند. وی بیان کرد: توجه به بحث آموزش در روابط عمومی‌ها باید در اولویت دستگاه ورزش باشد. 
یوسفی با اشاره به اهمیت مدیریت فضای مجازی ادامه داد: قدرت رسانه از قدرت بمب اتم هم در حال حاضر بیشتر است و توجه به بحث رسانه و روابط عمومی باید در ادارات و هیئت‌های ورزشی در اولویت باشد. معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: حوزه روابط‌عمومی حوزه بسیار مهمی است و بحث جهاد تبیینی که حضرت آقا فرمودند باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار